Thursday, October 20, 2016

Forex 15 Minute Grafiek

FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie vir die 15-minuut grafiek, is eenvoudig genoeg. Daar is 3 belangrike faktore wat daarop dui dat dit nodig is om 'n deal te maak. 1ste faktor. die rigting van die kanaal en 'n oop posisie kanale SHI. wat opgemaak is op die grafiek outomaties in real-time, wys die handelaar die rigting waarin 'n winskoop te sluit. As die kanaal SHI het 'n helling af, dan moet jy 'n geldeenheid pai r verkoop (om 'n ooreenkoms te verkoop aflei), as die kanaal SHI opwaartse gekantel, is dit nodig om net op 'n aankoop transaksies aangaan. Funksie 8212 As S MI-kanaal is smal, dit is nie nodig om die transaksie As die prys gaan verder as die gebou kanaal SHI 8212 handel posisies glad (en die oop handel posisies gehou) oopmaak nie. In hierdie geval, moet jy wag totdat 'n nuwe kanaal gevorm. 2-de faktor. Toetrede tot die mark en uitgang van dit. Onthou: handel posisies oopgemaak net in die rigting van die helling van die handel kanaal 1) Forex aanwyser 8212 Itrend. As die rooi lyn kruis die groen lyn op 8212 'n sell sein. Groen kruisies die rooi down 8212 sluit 'n ooreenkoms te koop. 2) Forex aanwyser 8212 La Guerre. Sodra hierdie forex aanwyser kruisies in die ry 0.75, is dit nodig om te kyk na 'n deal te verkoop. Sodra die forex aanwyser kruis bo die lyn 0,15, is dit nodig om te kyk vir geleenthede om handel op die aankoop sluit. 3) As die forex 8212 sap groen moet die posisie tot die teenoorgestelde kant van die kanaal getrek hou, en as dit is rooi, moet jy die oop posisie te sluit wanneer die middellyn Guerre (0.45). Bykomende Forex aanwyser 8212 Perkyasctrend1. As jy 'n pienk dot 8212 'n sein te verkoop as daar 'n blou kol 8212 'n sein te koop. M hierdie aanwyser as 'n addisionele sein, maar dit is nie verpligtend nie. Veiligheid keerverlies moet op 'n afstand van 15 items geplaas word vanaf 'n oop transaksie. Net wil hê jy moet sien dat, as jy wil om handel te dryf op die Forex op klein intervalle: 5 min, 15 min. Wat jy nodig het en kies 'n stel maatskappy, wat jou sal toelaat om die hangende bestellings vertoon, of die oordrag van die vlak van keerverlies naby aan die markprys 8212 byvoorbeeld 2-3 punte. Aangesien nie alle is bekend vir DC toelaat om dit te doen. As jy so 'n maatskappy nodig het, sou ek aanbeveel om Forex4you of so Instaforex kies. Net so, die handel in hierdie maatskappye, kan jy vind dit makliker om te werk met pitte forex strategie, sowel as die handel met sleep stop (vinnig die einde van nul en treylingovat posisie herrangskik). faktor. Wisselvalligheid in die mark. Skenk veral aandag aan aanwyser sap forex. Nie nodig om 'n handels posisie, toe skielik die rooi histogram oopmaak. As al die sub aan die einde van die strategie aanwysers forex sein gevoer om die insette, dan is die aanwyser sap moet 'n finale tjek 8212 onderneem om die mark te betree of nie. Histogram vir oop posisies moet groen Aflaai forex aanwysers: Gamblers 5 en 15 minute handel stelsel geword Maart 2007 Status: Lid 748 poste hier is die stelsel reëls wat ek gebruik het vir die afgelope paar weke. Koop toe 'n kers sluiting bo die laaste af kroeg in 'n verslechtering neiging verkoop wanneer 'n kers sluiting onder die laaste up bar in 'n uptrend Neem wins wanneer jy 'n paar pitte verdien of wanneer jy 'n sein na 'n bevel in die teenoorgestelde rigting te maak. Ek het die stelsel op euro / dollar 15 minute kaarte getoets en dit het goed gewerk. As die mark beweeg baie op en af ​​ek beveel aan dat jy 'n 5 minute grafiek gebruik in plaas Hier is 'n paar van die onlangse ambagte jy kon gemaak het as jy hierdie stelsel gebruik. Jou vriendelike Daily Pip Nipper: As slaghuise gehad glas mure, sou almal 'n vegetariër geword Julie 2006 Status wees. 399 Pos Groot eenvoudige metode. Een ding, wil hê dat die eerste wit kers na die eerste rooi pyl wees van 'n geldige koopsein. Ook wanneer jy jou handel te verlaat as dit goign die verkeerde way..stop verlies of. Niks is hard, 'n paar dinge net neem meer tyd en dissipline. Nee, ek hoef te gebruik tot stilstand kom en teikens. Die manier waarop ek 'n tendens te definieer is dit. As die opening prys van die laaste bar in 'n uptrend dan is gebreek die verslechtering neiging begin. Wanneer die opening prys van die laaste af bar in daardie tendens is gebreek die uptrend begin, so is daar altyd 'n tendens. Lyk asof dit relatief maklik sal wees. Miskien kan ons die handel kriteria te verfyn, en dan Siek gee dit 'n go as ek tyd het. Sommige vrae: Het jy stel stop / teikens, of wil jy net om te keer op teenoorgestelde seine Ook, het jy 'n kwantitatiewe manier om die tendens 'n Voorbeeld sou wees as die helling van 'n bewegende gemiddelde van 'n sekere tydperk is groter as x of minder definieer as - x (vir onderskeidelik uptrend en verslechtering neiging).Short-Termyn Momentum scalping in die forex mark die Forex mark beweeg fasthellip baie vinnig. Hierdie strategie kan help handelaars fokus op, en betree ambagte in die sterkste kort termyn tendense wat beskikbaar mag wees. Baie handelaars kom na die Forex mark kyk na dag-handel en oordag-handel, die meeste van hierdie handelaars dink van die hou van ambagte vir 'n paar minute om 'n paar uur uitvoering maak op die meeste. Die skoonheid van so 'n strategie is te verstane. Deur nie oornag hou posisies, kan die handelaar 'n element van beheer dat hulle nie anders kan voel voel. Deur altyd 'n vinger op die sneller, kan die handelaar besluit om risiko te voeg tot die handel (tot voordeel van die lsquogoodrsquo bewegings neem), of neem risiko af (wanneer die mark isnrsquot gaan jou pad). Die lsquoFinger-traprsquo handel strategie is ontwikkel om te probeer om voordeel te trek uit hierdie situasies, deur te fokus op die belangrikste elemente van wat 'n sterk tendens 'n sterk tendens uitvoering maak en die elemente is oor die algemeen 'n sterk, eensydige beweging wat ons ambagte kan stoot in ons guns. Ek noem hierdie strategie Finger-trap, want Irsquom van mening is dat kort termyn beurs in die valuta-markte is baie soos die tydlose childrenrsquos legkaart. In die geval dat jy donrsquot onthou wat vinger-valle lyk, Irsquove 'n foto bygevoeg hieronder: Wanneer 'n kind eers die vinger-lokval bevind, voeg hulle dikwels hul vingers net om te vind dat die bamboes weef verhinder hulle in staat is om uit te klim. Itrsquos net met ervaring wat 'n mens besef dat die truuk om die vinger-lokval is om te stoot, trek nie. Die sleutel is ontspanne te wees, en voel jou pad na sukses baie soos kort termyn handel. Die tendens Chart Baie handelaars is dikwels verbaas deur die korter termyn kaarte van minder as 'n uur bar grootte en die redes hier is soos te verstane as die handelaars aanvanklike begeerte om lsquoscalp. rsquo die rede waarom hierdie kort termyn kaarte kan dikwels verwarrend is omdat ons is op soek na so min inligting in vergelyking met die langertermyn-kaarte, soos 1 dag, of 1 week. Dus, voordat ek ooit probeer om kopvel in 'n paar, probeer ek die eerste keer na die lsquostrongestrsquo tendense wat vatbaar vir my pogings in die eerste plek kan wees op te spoor, en ek sal dit doen deur die ontleding van die uurlikse grafiek, 'n poging om die lsquostrongestrsquo tendense vind. Om dit te doen, ek gebruik 2 Eksponensiële bewegende gemiddeldes: Die 8, en die 34 tydperk EMO. Hier vind u sal sien die tendens grafiek met die 2 Bewegende Gemiddeldes bygevoeg. Baie handelaars gebruik van 2 bewegende gemiddeldes sal kyk om handel CROSSOVER. En seker, 'n paar van diegene CROSSOVER dalk uitgewerk ok op hierdie grafiek hierbo, maar oor die lang termyn, Irsquove persoonlik gevind so 'n strategie om veral ongewenste wees wanneer trending markte verander om reekse, konsolidasie, of opeenhoping wat hulle noodwendig sal doen . So ek plaas fokus op sterker elemente om 'n tendens uitmaak en ek wil my pogings om die sterkste gedeeltes van hierdie tendense fokus. Ek sal dit doen deur die merk van die ligging van die bewegende gemiddeldes en op soek na die prys ooreenkoms voordat ons na die plek inskrywings. Dus, as die vinnig bewegende Gemiddeld (8 periode) is bo die Slow bewegende gemiddelde (34 tydperk), ek wil prys bo beide sien. Die grafiek sal onder hierdie konsep te illustreer. In die geval van beermarkte, wersquore op soek na iets soortgelyk omgekeer. As die vinnig bewegende Gemiddeld onder die stadig bewegende gemiddelde, ek wil net om af te skuif na die inskrywing grafiek wanneer die prys is laer as beide. Die grafiek sal hieronder verder te illustreer: Wanneer hierdie kriteria voldoen, ek voel gemaklik genoeg om af te skuif na die kort voorraad in die handel te betree. Die Entry Chart Terwyl baie scalpers wil om te spring op 'n vyf of 15 minute grafiek en net te begin, Irsquom van die geloof wat nie naastenby genoeg inligting is daar beskikbaar is om 'n akkurate bepaling van 'n geldeenheid pairsrsquo tendens, ondersteuning en weerstand, of 'n stel vlaag van ander faktore wat ek wil weet voordat my swaarverdiende geld op die spel van 'n bedryf en dit is hoekom ek die grootste deel van my tegniese ontleding op die uurlikse grafiek doen. Sodra Irsquom gemaklik met wat uurlikse grafiek, en het 'n goeie idee dat ek dalk in staat wees om te werk met 'n sterk tendens, Irsquoll bel af na die vyf-minuut grafiek. En met hierdie 5 minute grafiek uitvoering maak Irsquoll poging om die eeue-oue skoolhoof van lsquobuying-laag, rsquo en lsquoselling-high. rsquo Dit diens beteken dat ek wil 'n kort termyn lsquocheapeningrsquo van die prys te sien tydens lomp up-tendense of 'n kort - term beweging van die prys raak duurder in downtrends. Wanneer die tendens-kant momentum terug kom in die paar uitvoering sal ek kyk na my handel te betree. Om te probeer om vas te stel of die paar is lsquocheaprsquo in die kort termyn, ek sal weer, trek op die tydperk 8 bewegende gemiddelde. Op die 5-minuut grafiek, ek wil die prys beweging teen die bewegende gemiddelde (teen die tendens dat ek op die een uur grafiek waargeneem het) sien, sodat die prys kan lsquore-loadrsquo voordat verdere bevordering. Die onderstaande grafiek illustreer wat Irsquom op soek na in n bullish up-tendens, toe ek die prys gesien het bo beide die vinnige en stadige bewegende gemiddelde oor die uurlikse grafiek. Let daarop dat nie elke een van hierdie kerse / inskrywings sal 'n draai in die geldeenheid paar het voorafgegaan. Dit is absoluut moontlik vir 'n geldeenheid paar te ophopen / konsolideer oor 'n lang tydperk van die tyd voordat jy 'n skuif op of af. Handelaars kan hanteer hierdie situasies deur middel van baie grootte. Byvoorbeeld, kan ek 'n houding van soek om te betree tot 5 posisies te neem. So, vir elk van die eerste 5 kruise van die 8 tydperk EMO, ek voortgaan om by te voeg tot my lot. Of miskien kan ek kyk na slegs die eerste, plaas my stop en wag vir die handel óf skuif in my rigting of druk my stop. Dit is hier waar baie aanpassing gemaak kan word met die strategie. In die geval van kort posisies, is ons op soek na presies die teenoorgestelde voorkoms as wat ons op 'n oomblik gelede gelyk het. Na wersquove gesien dat die 8 tydperk EMO is onder die 34 en prys is die handel onder beide Bewegende Gemiddeldes, dui vir my dat die tendens is skoon, sterk, en eensydige beweeg verder laer uitvoering maak Ek sal kyk na kort posisies op die 5 oop - minute grafiek, en ek sal dit doen met die 8 tydperk EMO. Elke keer as die prys kruise onder die tydperk EMO 8, ek het nog 'n geleentheid om oop te maak 'n kort posisie. As jy die regte kant van die bogenoemde grafiek sien, kan jy sien dat die prys begin steun op die tydperk 8 bewegende gemiddelde uitvoering maak wat aandui dat ons 'n ommekeer van die tendens kan hê en dit bring ons by een van die mees voordelige dele van die Finger vind - Trap handel strategie: Risikobestuur. As ons die plasing van ambagte op die 5 minuut grafiek, en daarna om net deel te neem aan 'n sterk beweeg in die rigting van die tendens wat ons op die uurlikse grafiek ons ​​het nogal 'n bietjie van buigsaamheid in die manier waarop ons wil risiko oorweeg het geïdentifiseer. In die artikel Prys Aksie swaai. Ons het 'n aanwensel van die beperking van risiko wanneer die handel tendense geïdentifiseer. Wanneer die plasing van 'n lang handel, ek wil om te verseker dat die prys oorblyfsels ondersteun vir die duur van my handel. As kort termyn ondersteuning is gebreek, ek loop die gevaar om die paar voortgesette om te beweeg teen my, verder dreineer my rekening. Om 'n scalper, kan dit uiters gevaarlik wees so vinnig markte 'n rekeningsaldo baie vinnig kan uitput. Deur die plasing van my stop by die vorige swing-laag is, kan ek die gelukkige medium dat hulle gemaklik met die gee van die handel 'n paar lsquowiggle kamer staak, rsquo te werk in wins, terwyl op dieselfde tyd, sodat ek vinnig verlaat as die tendens omkeer. Terwyl die prys ondersteuning kan breek, en kom terug in my guns uitvoering maak Irsquom baie meer bekommerd oor die gevalle waar dit doesnrsquot gebeur. So hierdie swaai laag (op lang posisies, swaai hoog op kort posisies) dikwels funksioneer as my lsquoline in die sandrsquo in die geval die posisie beweeg teen my. Weereens, in die geval van kort posisies, ons sal kyk na die teenoorgestelde scenario soek om plaas te stop net buite die onlangse swing-hoë sodat as prys omkeer die af-tendens wat ons gesoek om deel te neem in, kan ons sny die verlies vroeg. --- Geskryf deur James B. Stanley Jy kan James op Twitter JStanleyFX volg. Om aan te sluit James Stanleyrsquos verspreiding lys, kliek here. Game Plan: Trend handel die 15-Minute Chart outeur: ankametcalf 17 Oktober 2012 Soms aggressie in die handel is 'n teken van swakheid en gebrek aan dissipline. Die begeerte om te spring in die aksie sonder 'n deeglike wedstrydplan is een van die grootste foute wat 'n begin handelaar kan maak. NOVICE FOUTE Dikwels is beginner handelaars getrek na scalping en korter tydperk kaarte, soos die 1-minuut en / of die 2 minute. Begin handelaars dikwels slaan oor behoorlike noulettendheidsondersoek op 'n baie bydraende faktore wat hoogs kan beïnvloed die prestasie van die set-up wat hulle neem. Hulle het nog nooit 'n geskrewe plan, hulle dink hulle weet alles, nooit 'n risiko vir verhouding beloon, probeer om bottoms en tops vind, en voeg by die verlies van ambagte respekteer. Hulle bevind hulself op 'n verlies van steak of beste geval op gelykbreek, maar nooit vorder, nooit groeiende hul rekening. Volg hierdie plan Hier is 'n wedstrydplan vir handelaars wat nog nie konsekwent winsgewende of probeer om aandele te hou tot 'n hoër teikens. Hierdie plan is bedoel om dag handelaars uit die moeilikheid te hou in die eerste 30 tot 45 minute van die mark oop. BEGIN Voor selfs oorweeg om 'n toneelstuk 'n handelaar moet sy of haar pre-handel kontrolelys en eie stel reëls te hersien. Maak 'n lys Die lys moet die volgende insluit: voorraad parameters (verspreiding, prysklas, volume, tendens, verdienste verslag, nuus, ens), patroon, plek, tydsberekening van die set-up bevestig met tydsberekening van die mark, risiko vlak. risiko om verhouding, roete strategie en teiken projeksies beloon. Na kennis te neem van die daaglikse voormark huiswerk (nagaan van nuus, verdienste verslae, opgraderings, downgrades, mark indekse tegniese ontleding en vooroordeel, ens) 'n handelaar kan begin skandering om die daaglikse fokus Lys saam te stel. Volgende handelaars nodig om te wag vir die regte opset wat aan hierdie vereistes voldoen: o Wanneer 'n handel Kies: Eers nadat die tendens gevestig (na 10:00) o Groot verwek tyd: ongeveer 10:30, 11:45 AM, 13:15 en 14:45 o Wat om te kyk vir: 5 of 15 minute te koop / verkoop slegs met 60 bevestiging minuut, 3 tot 5 bar nadeel in 20 bewegende gemiddelde (MA) of 10 eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA) . 25, 50 retracement in 'n ondersteuningsgroep / weerstand gebied, soms 75. by ons rond Mediaan Pivot (PP) of R1 vir 'n lang ambagte en by PP of S1 vir 'n kort ambagte. Enter DIE HANDEL Hoe om in te skryf: 0,01-0,03 sent bo / onder die set-up en plaas die stop 0,02-0,04 sent bo of onder die natuurlike ondersteuning / weerstand gebied of enige vlak van spilpunt in die geval van 'n konsolidasie. Posisie grootte: volgens jou gekose risiko vlak. laat jouself altyd ten minste vyf of ses ambagte per dag van jou daaglikse stop verlies limiet. Sleep metode: Kies een van die drie metodes: bewegende gemiddeldes. bar deur bar of spilpunt roetes. agter altyd op dieselfde tyd wat jy die handel op inisieer. As jy nader hoër teiken vlakke wat jy kan jou sleep draai deur die beweging geleidelik tot 'n laer tydraamwerk. neem jouself nooit uit 'n goeie handel net omdat jy jou doel bereik het, altyd laat die mark neem jou uit. Hierdie manier waarop jy kan bly in die handel langer met 'n hoër wins in die lang termyn. WEES VERSIGTIG Moenie handel hierdie styl in 'n sywaartse mark en onthou om altyd tendens met die tendens vir hoër kans volg deur jou geprojekteerde teiken vlakke. Lees spesifieke handel idees hier in ons daaglikse Markte section. Thread: Om geld te maak uit 15 minute grafiek Om geld te maak uit 15 minute grafiek. Hi Ek is by die huis gedurende die dag nou in Australië, en as l het vrye tyd om te kyk na die mark en l is baie hard op soek na 'n 15 minute strategie om in my dag te vul en 'n paar pitte gemiddeld per dag. Hoekom is dit so moeilik om net 'n paar pitte per dag maak, bedoel ek ek weet sommige dae sal verliese nie, maar LM praat gemiddeld meer as 'n maand en jaar. Na back testing so baie verskillende strategieë en stelsels van my eie, l net voel so ontsteld dat miskien is daar net is nie 'n manier om geld te maak uit 15 minute tyd raam. Ek het 'n daaglikse handel stelsel wat baie goed werk gevind, maar ek wil graag dit komplimenteer met 'n meer aggressiewe korter tydsraamwerk stelsel. Ek dont dink regtig aanwysers is die antwoord as l het gevind dat hulle altyd lag, maar ek kan verwar word. Is daar iemand daar buite regtig geld te maak handel korter tydsbestek ek dink 'n mens moet dink, selfs al was daar hulle wouldnt ons vertel of sal hulle kyk na hierdie site. Hey, maar die moeite werd te vra die vraag net in geval daar is iemand daar buite gaaf genoeg om hul suksesvolle geheime deel. Die mense wat werklik maak die groot geld gaan gewoonlik unoticed wat net die manier waarop hulle dit wil hê. Wat doen julle dink. Superior Meester bydraer en lid Join Date Mei 2007 Plek Amerikaanse sentrale tydsone Posts 940 Ek handel leef die quotKoala System. quot gevind in die quotFree Forex Systemsquot maar jy moet baie streng (lae) versprei. Ek het ook die handel, net begin, die EMO Stap. gevind in die volgende afdeling na die bo - kan dit verhandel op 15, 30, of een uur. Ek hop tussen die 15 amp 30. Wanneer die handel korter TFS onthou om jou verwagtinge met betrekking tot pitte gewen verlaag en neem strenger tot stilstand kom, kyk uit vir ten minste 'n 1: 2 risiko: beloning verhouding. 'N tydperk 96 ATR op die 15M TF is eendag, gebruik dit as 'n riglyn, maar nie in klip. Speel rond in demo om te sien wat jy wil. Goeie handel vir jou, d.


No comments:

Post a Comment