Tuesday, October 25, 2016

Lsma Forex Metode

LSMA Kenners en Aanwysers: Ek het hierdie boodskap vir toekomstige beslaglegging van kundiges en aanwysers voorbehou. N4TFLSMABarUpper sal die huidige tendens plot op die volgende 4 hoër tydsraamwerke bo die oorspronklike aanwyser. Op 'n vyf minute grafiek kan jy nou sien die 5, 15, 30 en 60 met die oorspronklike en die 240, daaglikse, weeklikse en maandelikse met die boonste weergawe. RegressionChannelV2 is deur 'n vriend aan my gestuur. Ek verander dit na die ekstra standaardafwyking vlakke te voeg. Ek het nie nou kyk na die kode te koop dit lyk MAShoot help bepaal die beginpunt vir die kanaal. MTFMAinColorLSMA sal plat die standaard MA in kleur sowel as LSMA. Begin by die laagste tydraamwerk van belang en gebruik tydraamwerk 0. Voeg ander tydsraamwerke deur weer verbonde aan die hoof grafiek venster met 'n hoër tydsraamwerke. Byvoorbeeld, indien die laagste tydraamwerk is 15 minute kan jy die aanwyser heg met tydraamwerk 60, 240 en 1440 na die aanwyser waarde kry vir elke uur, 4 uur en elke dag. Dankie vir die draad, Robert. Ek het ingeskryf. Big Bop. voel vry om 'n nie-deelnemer wees. LSMA alleen sal nooit werk nie. Natuurlik kan jy dit gebruik as ondersteuning aanwyser maar dont dink sy baie beter as ander soortgelyke aanwysers. Jy sal altyd 'n probleem van determinig die huidige mark ritme aan die LSMA tydperk korrek te kies nie. In daardie geval is dit beter met behulp van digitale filters wat hulself kan aanpas met behulp van Fourier analise. Wat is regtig interessant is oor al hierdie dinge, sy as jy maak 'n aangepaste lineêre regressie-kanaal. Die meeste handelaars kan 'n regressie-kanaal te trek met die hand, maar ek havent gesien 'n outomatiese metode. Ek het 'n paar idees, as iemand belangstel sal ek voortgaan. Adaptive regressie kanale Ek is ook geïnteresseerd in adaptive lineêre regressie kanale en reeds 3 weergawes van outomatiese regressie kanale. Dit EA is 'n beginpunt. Ek is van plan om anders as 'n eenvoudige kruis wat meer kans op sukses sal hê idees by te voeg. LSMA alleen sal nooit werk nie. Natuurlik kan jy dit gebruik as ondersteuning aanwyser maar dont dink sy baie beter as ander soortgelyke aanwysers. Jy sal altyd 'n probleem van determinig die huidige mark ritme aan die LSMA tydperk korrek te kies nie. In daardie geval is dit beter met behulp van digitale filters wat hulself kan aanpas met behulp van Fourier analise. Wat is regtig interessant is oor al hierdie dinge, sy as jy maak 'n aangepaste lineêre regressie-kanaal. Die meeste handelaars kan 'n regressie-kanaal te trek met die hand, maar ek havent gesien 'n outomatiese metode. Ek het 'n paar idees, as iemand belangstel sal ek voortgaan. MrPip dont get mad. Ek verstaan ​​sy punt, maar ek verstaan ​​ook jou punt. Moving hierdie draad kan bewys die mees bruikbare sedert youll in staat wees om hierdie stelsel te verbeter met die hulp van diegene wat wil om te help in plaas van bloot nie verstaan ​​nie. ID graag om deel te neem in die geval. Outomatiese regressie kanale kan werk. Moenie maak dit te ingewikkeld al of jy probleme het as hierdie een nie meer werk nie. Omdat sy moeilik om te verander na 'n baie komplekse idee sonder ongeluk ruïneer nie. Ek is nie mal oor die post. Dit lyk net 'n bietjie vreemd dat die heel eerste post negatief. Soos die persoon het niks beter om te doen as die vind van nuwe drade en slam them. AllAverages - my versameling Bewegende Gemiddeldes Hi, Neem asseblief 'n blik op die nuutste weergawe van die bekende aanwyser AllAveragesv3.1 met 26 tipes bewegende gemiddeldes: // MAMethod 0: SMA - Eenvoudige bewegende gemiddelde // MAMethod 1: EMO - Eksponensiële bewegende gemiddelde // MAMethod 2: Wilder - Wilder Eksponensiële bewegende gemiddelde // MAMethod 3: LWMA - Lineêre Geweegde Moving Gemiddelde // MAMethod 4: SineWMA - Sine Geweegde Moving Gemiddeld // MAMethod 5: TriMA - Driehoekige bewegende gemiddelde // MAMethod 6: LSMA - Minste Square bewegende gemiddelde (of EPMA, lineêre regressielyn) // MAMethod 7: SMMA - Reëlmatige. Ek het 'n weergawe van hierdie aanwyser dat die Ma hoeke en kleure hulle in 3 kleure tel. help wanneer inkorporeer aanwyser in EA verskillende MA hoeke handel. Maar ná MT4 Alle 600 aanwyser tree al funky op die kaarte en in back testing. Ek wou hierdie een recode sodat dit ook sou wees in 3-kleur met, ma-hoeke, maar die T3 metode nie werk nie. Toe ek gebruik MAMethod 11 Indi net disappear. This pos is vanaf 2011, maar vandag gepos het as gevolg van 'n hoë aanvraag. Vraag en aanbod sones verteenwoordig prys gebiede waar die geldeenheid paar gestop sy vooraf of afname in die verlede. Hierdie ommekeer punte is belangrik omdat hierdie gebiede die geldeenheid paar weer kan beïnvloed in die toekoms. As jy verstaan ​​waar die paar sukkel, kan jy jou handel daarvolgens aan te pas. Vraag en aanbod aanwyser toon die potensiële vraag en aanbod gebiede. Hoe om te handel met vraag en aanwyser Eis: koopsein: Wanneer die twee touches8230 Lees Amerikaanse aandele uitgebrei om Vrydag te danke aan goeie April arbeidsmark data: Wanneer die paar vraag sone (blou gemerk zone) Sell sein raak. Werkloosheid getref 'n sewe-maande-laag, maak 5.4. Maar Nie-Farm betaalstate blyk nie te waffers 8230 Lees Amerikaanse voorrade gevorderde op Maandag as fabriek bestellings toegeneem 2,1 persent in Maart na 'n 0.1 daling in Februarie te wees. Vervaardiging is verantwoordelik vir 12 persent van die Amerikaanse ekonomie, en 'n rebound8230 Lees Amerikaanse aandele het gister ná die Federale Reserweraad in 'n verklaring na aanleiding van die twee-dag-beleid vergadering het nie uit die verhoging van rentekoerse op sy volgende vergadering in June8230. Lees verder Amerikaanse aandele inched hoër Dinsdag met SampP 500 en Nasdaq Saamgestelde sluiting naby rekordvlakke verlede week bereik. Die SampP 500 opgedoen 0.3, met nege van sy belangrikste sektore afwerking hoër. Die gains8230 Lees Amerikaanse aandele geëindig laer op Maandag as beleggers gekonsolideer laaste weke winste en aangeneem versigtige houding voor Federale Open mark Komitee tweedaagse vergadering. Die SampP 500 gesluit 0.4 laer, with8230 Lees verder Op Vrydag die Amerikaanse dollar verswak en Amerikaanse aandele gegroei verder. Duursame goedere Bestellings redelik oortref voorspellings, stygende 4 (die maksimum groei sedert Julie verlede jaar). Beleggers glo dit maak Fed8230 Lees Amerikaanse aandele het Maandag sessie laer, maar het geëindig met soliede winste as beleggers wed dat die Fed waarskynlik sal vertraag die rentekoersverhoging ná swak verslag Vrydae maandelikse bane. The8230 Lees verder Daar is baie mense wat handel oorweeg in die forex mark soortgelyk aan dobbel. Dit mag waar vir beginners, maar wanneer jy mense wat handel gebruik as a8230 Lees Een van die groot kenmerke van nadeel aanwysers is dat hulle dikwels sal verskyn langs die kant van ander nadeel aanwysers oorweeg. Dit versterking deur ander gevestigde strategieë en forex aanwysers verdere enforces8230 Lees verder Die doji is 'n algemene en eenvoudige tipe kandelaar patroon wat dikwels op forex of enige kandelaar grafiek gesien. Dit handel strategie staan ​​bekend as die 8220double doji8221 trading8230 lees verder Uiteindelik tendens aanwysers help verminder risiko, maar om 'n handelaar die redes vir die gebruik tendens aanwysers is oor die algemeen te versterk aannames te vermy valse seine voorspel nuwe tendense hierdie vinnige article8230 Lees verder Is dit net ek of is dit net pret uit te probeer nuwe forex robots en aanwysers hierdie artikel is 'n vinnige gids oor hoe ek persoonlik het gevind dat die process8230 Continue reading Ek het onlangs afgekom op 'n gratis hulpbron, terwyl op soek na op hierdie blog gas plakkate. Die skrywer is 'n vrugbare skrywer van baie forex gesag webwerwe en geskryf this8230 Lees Groen Vuur strategie is gebaseer op vyf aanwysers: HeikenAshiSmoothed1lime MA in ColorwAppliedPrice tyd om volgende bar TrendLord en WoodieCCIAdv.1.0 Daar is ook sjabloon ingesluit As jy al aanwysers installeer and8230 lees verder Hierdie aanwyser is van plan om jou te help om een ​​van die mees gewilde handel pattens vind. Al wat jy hoef te doen is om aanwyser sleep op grafiek en kyk few8230 Lees As jy ooit wil besigheid, webwerf, inligting of forum begin in finansiële of forex nis jy sal 'n groot domein naam nodig. ForexDN is domein naam markplek waar you8230 lees Harmoniese Patroon gaan jou help om die mees gewilde patrone soos Gartley, Butterfly spoor, ABCD patrone sowel as die meer algemene Kop en skouers, Driehoeke, vlae, etc82308230 Lees verder voort paar dae gelede het ons besluit om ons Facebook-blad te verander. It8217s deel van ons re-branding plan, so gaan daar en dit wil hê om FB boodskappe ontvang wanneer we8230 Lees Fibonacci soos handel metode is werklik 'n groot een, hierdie aanwyser is redelik standaard Fibonacci aanwyser met 'n spesiale funksie. Hierdie een sal trek / merk hoë en lae kers (diegene kerse are8230 Continue reading Volg eenvoudige reëls ten einde beter handelaar geword: 1. As jy maklik daaglikse cant8217 spoor, weeklikse en maandelikse ondersteuning amp weerstand vir pare wat jy gewoonlik handel then8230 voort lees Lede onlyLSMA Kenners en Aanwysers Ok, die basiese idee van lineêre regressie EA is om 'n relevante kanaal en handel binne of tempo daarvan vestig dit kan verdeel word 'n hele paar take:.. 1. Bereken die alle moontlike kanale 2. Kies die mees relevante kanale. (Ek het kanale omdat sy moontlik dat daar meer as een kanaal op die oomblik. Korter kanaal kan wees binne lager een en so aan.) 3. Handel weiering of tempo. Eerste spesifiseer ons die reeks kanaal soek. Ek dink die beste manier hier gebruik swaaie van hoër TFS. (sigsag). Maar vir die begin van sy beter net neem byvoorbeeld 1000 bars, later kan ons dit te optimaliseer. die eindpunt is basies die mees onlangse bar. Minimum lengte van 'n kanaal, sê 20 bars. Op dié manier kry ons 980 kanale, elke 1 bar korter as die vorige. 2. Die keuse van kanale. Die moeilikste deel. Dit is wat ek dink gedoen moet word: a. Alle uiteenlopende kanale moet droped. Dit is duidelik dat ons nie belangstel in gebreek kanale. b. Ons kry 'n paar trosse van ononderbroke kanale. Nou in elke cluster kies ons 'n kanaal waar standaardafwyking is minimum. c. Nou as kanaal is net een, dis 'n groot en ons gaan na die saak. Maar as daar 'n hele paar as gewoonlik gebeur en hulle wys in verskillende rigting dan moet ons een of ander manier hulle wissel. Ek dont nog weet hoe. Hoop iemand kan hier help. Wanneer ons 'n kanaal wat ons nodig het om handel te plaas, hier kan ons hulp van ossillators of iets anders te gebruik. Ek heg 'n kiekie geneem in die TradeStation. Wat wys hoe dit kan lyk. Terwyl kanale is nie perfek nie net vir jou om die idee te sien. Kommentaar en voorstelle is welkom. Dankie vir die verduideliking. Lyk interessant. Die idee vir die handel klink soortgelyk aan die Hoover metode. Die verskil is die bepaling van watter kanaal te gebruik. Ek is wat beteken dat 'n EA vir daardie metode te skryf, maar het te besig was. Die idee is om 'n MA kruis gebruik binne die kanaal. As die kruis is in die sentrum gebied van die kanaal nie handel. As in die tweede vlak 'n handelsmerk is geplaas met die eerste teiken óf die sentrum of teenoorgestelde 2 vlak. As buite die 2de vlak 'n handelsmerk is geplaas met dieselfde teiken idees. As dit is bygevoeg sal ek ook gedeeltelike naby aan die doelwitte en laat die res van die handel hardloop na 'n teenoorgestelde sein. Die EA in hierdie tyd is baie basies. Ek hoop om in staat wees om te verander dit om winsgewend op laer tydsraamwerke wees. Ek is op soek na 'n paar filter idees soos damianivolatmeter en waddahattarexplosion. Enige ander idees is welkom. Damiani en WAE is goed, maar Ive net gesien hulle betroubaar by TFS laer as die daaglikse. Ek dink jou NF LSMA is groot. Is die plan om handel te dryf af van laer TF golwe word gefilter deur elke hoër TF lsma Dankie vir die verduideliking. Lyk interessant. Die idee vir die handel klink soortgelyk aan die Hoover metode. Die verskil is die bepaling van watter kanaal te gebruik. Ek is wat beteken dat 'n EA vir daardie metode te skryf, maar het te besig was. Die idee is om 'n MA kruis gebruik binne die kanaal. As die kruis is in die sentrum gebied van die kanaal nie handel. As in die tweede vlak 'n handelsmerk is geplaas met die eerste teiken óf die sentrum of teenoorgestelde 2 vlak. As buite die 2de vlak 'n handelsmerk is geplaas met dieselfde teiken idees. As dit is bygevoeg sal ek ook gedeeltelike naby aan die doelwitte en laat die res van die handel hardloop na 'n teenoorgestelde sein. Die EA in hierdie tyd is baie basies. Ek hoop om in staat wees om te verander dit om winsgewend op laer tydsraamwerke wees. Ek is op soek na 'n paar filter idees soos damianivolatmeter en waddahattarexplosion. Enige ander idees is welkom. Ek is op soek na WPR, Stogastiese, momentum en RSI asook die ander filters. As jy 'n paar van my ander gebiede wat gesien het wat jy weet ek graag skakelaars gebruik om vas te stel wat werklik help. As jy die LSMAs plot op die uurlikse grafiek sal jy ook sien waar die handel op dié tydsvereiste wou ingaan. Met die sterk uptrend goeie wins behaal. Die probleem is wanneer die prys is in 'n plat reeks vir 'n lang tydperk. Nog 'n rigting hierdie EA kon neem is om die rigting van die LSMA plaas gebruik van die kruis. Plot LSMAinColor4 80 of 100 op die uurlikse grafiek en jy sal die potensiaal sien. mq4rex: Ek hou van LSMA en gebruik dit in my EA as deel van Woodie CCI. Ek vind LSMA 50 om 5min grafiek is 'n goeie filter. Laat my weet as ek kan bydra tot die draad / code. Die kode is open source en ek gee nie om nie 'n spanbenadering. Dit spaar my tyd in my reeds besige skedule wanneer ander by te dra idees in kode. Ek wil ook nie om as ander programmeerders plaas dat hulle bereid is om idees opgelaai deur nie-coders kode word. As iemand maak 'n verandering moet jy verstaan ​​dat ek behou die reg om jou kode te verander en plaas die gevolglike EA op die eerste pos. Ek het nodig dat iemand die wysiging van die gebruik funksies EA. As jy probleme het met die toevoeging van jou funksie om die EA het dan die kode van die funksie en enige vereiste veranderlikes met 'n goeie kommentaar en ek sal die nodige kode om te gebruik wat ook al lyk die beste by te voeg. Op dié manier net die beste weergawe (s) sal gewoonlik gebruik word. As jy wil 'n model van hoe dit kompleet met skakelaars en vinnige snare kyk na die aangehegte EA kan gedoen word sien. Die EA sal nie uitgevoer word nie, tensy jy die nodige aanwysers uit die DINKuskus thread. LSMA Channel LSMA Channel Forex aanwyser Detail: Jy kan 'n ongelooflike LSMA Channel Meta Trader aanwyser waar jy heeltemal gratis kan aflaai nou gebruik. Dit is eintlik 'n soort forex aanwyser wat versoenbaar is met Meta Trader 4 en Meta Trader 5. Deur middel van hierdie webwerf is, it8217ll help verstaan ​​dat punte met betrekking tot LSMA Channel forex aanwyser. Maak nie saak wat Meta Trader weergawe you8217re gebruik te maak van, jy sal gewaarborg word dat hierdie aanwyser werk doeltreffend. Nog 'n voordeel dat jy van ons webwerf kan hê, is die voorreg van die pluk van die verskillende Meta Trader Channel Indicators tipes van ons verkrygbaar groep vir Channel aanwyser. Nie net dit wat jy kan voordeel trek uit die effektiwiteit van LSMA Channel, wees baie bly as dit kan gratis afgelaai word. There8217s 'n toeganklike beeld wat ons opgeneem kan jy dit klik om al hierdie goed te verstaan. Hier kan jy 'n oorspronklike blik op presies hoe 'n korrek opgestel Meta Trader sal lyk nie. Daar is ongeveer 0 handelaars wat hierdie aanwyser LSMA Channel nou het afgelaai. Spesifiek, is daar 'n totaal van 21 downloads van hierdie aanwyser. As jy graag hierdie aanwyser het, al wat jy hoef te doen is kliek op die aflaai knoppie en red die mq4 in jou rekenaar. Sy eenvoudige en die beste deel is dat dit gratis aangebied. Dus, as jy hierdie aanwyser praktiese, maak asseblief tyd om dit te gradeer. Jy kan ook deel jou gevoel van ons persoonlike MT4 aanwysers. Jy sal net op die knoppie aandeel gegee. Die tellings en ook die positiewe antwoorde wat jy sal gee om ons aanwysers sal ons werklik toelaat in om die fokus van ander aanlyn handelaars om dit te sien. We8217re baie verheug en dankbaar dat you8217ve betaal 'n besoek aan ons webwerf 8211 www. ForexBazar en gespaar 'n rukkie in die opstel van die LSMA Channel. Verwante poste:


No comments:

Post a Comment