Thursday, October 27, 2016

Forex Slingervel 30m Trading Strategie

Komplekse handel stelsel 18 (Sling Shot 30M) Deur Gebruiker op 31 Mei 2011 - 07:00. Geskep deur Charlie Johnson Ek wou iets met jou te deel en het gehoop jy sou dit een of ander manier te plaas, sou ek graag 'n paar terugvoer oor dit te kry. Eerste die die inskrywing verwoord op 'n YouTube-video bekend as die slinger geskiet handel opgelaai deur gebruikers forexautoscalper. Dit is 'n skoot video en ek hoop dat jy dit sal sien asseblief. Dit is die inskrywing vir die strategie. Hierdie man sê dit baie duidelik as wat ek ooit kon in 'n e-pos. Duur: 30 minute Aanwysers: Geen munt pare: voorgestel - EUR / USD, GBP / USD, USD / CHF, USD / JPY Handelsure: 07:00 GMT om 20:00 GMT egter ek het nie eens met hom op die tyd wat ek soos die 4 en die 8 kaarte op die Meta Trader. So dit is wat ek gebruik. Daarna het ek op hierdie tyd rame Ek gebruik die 20 en 62 eenvoudige bewegende gemiddelde en die standaard Macd opstel 12-26-9 Elke slinger geskiet handel geneem met die bewegende gemiddeldes, tensy dit natuurlik is daar konvergensie in MCAD en prys. Dan sal dit gewoonlik dra jou deur beide bewegende gemiddeldes en die tendens verander vir 'n rukkie. of ten minste maak 'n groot retracement. En verder meer op hierdie punt is. bel af na die 15 minute tyd raam wanneer die slinger geskiet of konvergensie gebeur op die 4 of 8 uur grafiek. Dit help om die punte in te trek tot gewoonlik 30 pitte. Ek kyk weekliks ook die hoë en lae punte van die week as die slinger skiet gebeur by hierdie tye lyk dit is dit 'n ommekeer vir die week en kan geneem word vir wat sou wees die weeklikse reeks gemiddeldes. (Wat ek nie weet hoe om vas te stel deur die manier) ek gewoonlik noem dit oor 2,5-3 volle basispunte, of in terme van pitte 250-300. So, sou ek is lief vir om te hoor van jou en ander sover probeer om HTS hamer in 'n 'n stewige meganiese stelsel ek kon sowel as ander. Die slinger geskiet blyk niks meer as 'n haak ommekeer wees, soos ons gebruik om dit te noem in die graan handel. Maar dit lyk betroubaar in callin naby hoogtepunte en laagtepunte in die week te wees. Of spilpunt punte in die mark. Dankie Ed. ook ek hoop dat jy kan kry wat ek hier sê en plaas dit vir mense om te kyk na en reageer op. Jy het 'n pretty cool site vir mense om te help en te deel daar i reeally dit wil hê. God seën jou baie en dikwels. Charlie JohnsonForex Sling Shot 30M Trading Strategie Geskryf deur Martin Alexander Die forex video's hieronder beskryf die SlingerVel 30 min handel strategie. Dit is 100 meganiese en verkies munt pare om handel is EUR / USD, GBP / USD, USD / CHF en USD / JPY Sling Shot strategie keynotes: munt pare: EUR / USD, GBP / USD, USD / CHF en USD / JPY Tydraamwerk : 30 min Chart Tipe: Bar grafiek Trading Hours: 07:00 GMT tot 20: 00GMT Vermy Trading: Nie-Farm betaalstaat dae tot 30 minute nadat die verslag is uitgereik Money Management. Nie meer as 3 van die saak kapitaal per handel geneem Stop Loss: Hoë of lae inskrywing bar Doel: Maak van inskrywing bar Volgende video toon forex kettie handel strategie voorbeelde vir die GBP, JPY en EUR. Jy kan ook graag: Free Forex strategieë Systems 'n Versameling van forex stelsels, aanwysers en strategieë, sluit die Forex Oracle-stelsel. 100 Gratis Aflaai. Binêre opsies strategieë amp Systems Revealed Redbinaryoptions het 'n versameling van gratis strategieë en stelsels vir winsgewende binêre opsies handel. Aflaai Forex Analyzer PRO vir gratis aflaai van die beste gratis fx stelsels vir winsgewende forex tradingSlingshot Forex Terugskrywing Strategie A kettie ommekeer is 'n betroubare forex patroon en word gedefinieer as 'n valse tempo ommekeer en vind plaas wanneer 'n groot ondersteuning of weerstand punt is gebreek, maar die wisselkoerse hou nie hieronder ondersteuning of hoër weerstand en beweeg terug in sy vorige handel reeks. Die foto hieronder toon 'n kettie ommekeer patroon vir die GBP / USD op die 1 uur grafiek. Op 15 Mei, die GBP / USD uiteindelik uitgebreek het sy handelsvennote wissel tussen 1,9845 (1) en 1,9762 (2). Dit breek hieronder ondersteuning het 'n golf van nuwe nadeel druk as verlang sny hul posisies en handelaars verkoop die tegniese breek hieronder ondersteuning. GBP / USD SlingerVel Terugskrywing Patroon Toe het 'n kettie ommekeer patroon plek as die kabel verkopers uitgehardloop van stoom onder 1,9733 (3) en kopers die oorhand gekry, en baie gou, die GBP / USD begin besig om terug bo sy vorige ondersteuning vlak net hoër skuif na 1,9870. Hoe om die kettie ommekeer patroon handel: 1) Probeer om belangrike vlakke van ondersteuning en weerstand wat baie forex handelaars nou kyk 2) Wanneer die handel 1 uur kaarte identifiseer, wag vir die mark tot 10 pitte handel onder of bo die sleutel vlak (óf ondersteuning of weerstand) sit dan 'n stop inskrywing orde 10 pitte bo of onder wat die sleutel vlak. Wanneer 1,9752 (1,9762-10 pitte) ambagte, 'n bestelling plaas vir kabel te koop teen 1,9772 (4). 3) As die bevel uitgevoer word, dan plaas jou stop 3 pitte onder sy vorige laagtepunt (3) by 1,9730. 4) Die berekening van jou wins teiken vir 1.5: 1 risiko-tot-beloning verhouding: Pips in gevaar: 1,9772-1,9730 42 pitte. Hier is ons Neem Wins teiken: 42 pitte x 1,5 63 pitte (5) Die forex kettie ommekeer is 'n betroubare patroon met 'n sterk logika agter dit as gevolg van die uitwerking daarvan op posisionering mark. Kyk uit vir die groot ondersteuning en weerstand vlakke wat forex kettie terugskrywings kan oplewer. Jy kan ook graag: SlingerVel 30M amp 1H - Die 2de koms. Aangesluit Oktober 2007 Status: Ek maak 'n lewende handel Forex. 4821 Posts Goed. Ek sal in en uit, maar ek sal kry wat ek het al met behulp vir reëls vir hierdie stelsel in die fynste besonderhede. 1 van alles wat ek wil billbss bedank vir bring hierdie metode op 'n ander draad. Hoewel ons vasgestel dat die oorspronklike metode was boogpas, Ek het regtig gehoop die konsep en probeer met my eie weergawes van momentum te ambagte te maak met. Nog woorde, ek het net ambagte in die rigting as ek momentum te definieer. Of dit is 'n beter as die oorspronklike metode kan nie terug getoets word nie, maar op vorentoe toets dit baie goed. En, selfs op die laaste dae wanneer die oorspronklike metode was verskriklik, dit gefiltreer weergawe uitgevoer extrememly goed. Ek is nou die toets van 4 verskillende strategieë vir die mark betree. Sommige van hierdie strategieë gee ons oorvleuel ambagte, maar baie keer is hulle heeltemal anders. My gedagtes op die oomblik is om werklik te handel al 4 strategieë gelyktydige becuase as ek gesien het, 'n werk goed by tye en ander werk beter by tye en nog ander soms hoef werk by tye. Die idee is dat as 1 inskrywing isnt werk, sal die ander af te haal die slap. Ek hierdie steeds die toets en sal voortgaan om die ambagte nagtelike teken. Basiese beginsels van die System Handel vanaf 06:00 GMT om 19:59:59 GMT behalwe op Vrydae wanneer jy moet eindig verhandel teen 17:59:59 GMT ek toets beide die H1 en M30 TFS vir al 5 pare gelys. Moenie die sessie Londen tydens 'n Londense Bank Holiday nie handel dryf en moenie die VSA sessie nie handel dryf in 'n Amerikaanse bank holiday. Gebruik hierdie aanvanklike Stop Loss instellings EURUSD - 35 pitte EurJpy - 45 pitte GBPJPY - 55 pitte GBPUSD - 45 pitte USDJPY - 25 pitte Hou die handel oop tot 'n kroeg sluit om gelyk te breek of jy in wins of jou stop verlies getref Na die einde van die bar as jy jou posisie oop, as jy nie in wins en in 'n lang handel, beweeg die s / l tot 1 pit onder die lae van die bar jy jou posisie geopen op en omgekeerd vir 'n kort handel Hier is 'n aanduiding dat jy op jou grafiek kan sit. Wanneer die bar gaan na blou jy intik lank en wanneer dit gaan om oranje-rooi wat jy kort ingaan nie, maar net in die rigting van jou filter. Solank as wat jy jou grafiek oop te verlaat, sal die bars nie weer verf. Wanneer jy jou grafiek egter sluit en heropen nie, sal hulle terugkeer na kennis wat bekend is, so back testing hierdie stelsel met behulp van hierdie aanwyser is futile. slingshotbars. mq4 29 KB 1310 aflaai Uploaded 28 Januarie 2009 12:36 Huidige Bar gaan onder die Lae van vorige bar. Dan kom terug bo die einde van die vorige bar. Gee 1pip versprei bo die einde van die vorige bar. Bar gaan bo die Hoë van vorige bar. Dan val terug onder die afsluiting van die vorige bar. Gee 1pip hieronder die einde van die vorige bar. Goed. nou moet ons ons ambagte filter sodat ons net neem ambagte in die rigting van momentum. Daar is 4 verskillende filters wat ek toets, elkeen onafhanklik van die ander. die eerste filter beskryf op hierdie 1ste post hieronder. Die bykomende 3 filters ek sal plaas 'n skakel na wanneer ek dit op 'n spereate post. Weereens, ek dink dit die beste sou wees om al 4 stelsels gebruik om ambagte te maak nie, maar slegs 'n toets sal vertel. Filter die handel: MACD Filter - Hier volg in hierdie post Hier is die aanwyser vir net hierdie filter. Wanneer 'n blou lyn is op jou grafiek, kyk net vir 'n lang ambagte, en wanneer 'n rooi lyn is op jou kaarte, kyk net vir kort ambagte. Jy kan die MACD instellings verander en ook die aantal terug lyne te verlaat op jou skerm. Vanaf die oomblik, standaard instellings is wat ek gebruik. MaxMacdTrendSetterv3.mq4 7 KB 1282 aflaai Uploaded 27 Januarie 2009 23:54 Hoe hierdie filter toegepas word hieronder gelys in hierdie post Gevorderde MACD Filter ZZI Filter - Sien post 115 Hier Stogastiese Filter - Sien post 114 Hier Hierdie filter gebruik MACD in 'n momentum tipe manier om handel rigting te bepaal en dit is besig om redelik goed. Is daar 'n beter manier Miskien, maar vir nou is dit wat ek het al met behulp. MACD instellings moet ingestel word om 12,26,9 Jy sal sien dat die filter is gekleur. MACD is blou as dit bo 0 en rooi wanneer dit onder 0. Baie eenvoudige regs Goed. hier is waar dit lastig raak. Elke keer as die MACD gaan rooi en dan gaan na blou, ek noem dit 'n Geslote Rooi segment. Elke keer as die MACD gaan blou en dan gaan rooi Ek noem dit 'n Geslote Blou segment. Hopelik is dit alles duidelik. Goed, so nou kan jy sien gesluit Rooi segmente en Geslote Blou Segmente op die MACD. Nou is dit tyd om diegene naby segmente gebruik om die rigting van die handel te bepaal. Elke Geslote segment is sy eie entiteit en te handel rigting wat jy sal vergelyk 'n huidige Oop Rooi segment (een wat nog rooi) om die laaste Geslote Rooi Segment of die huidige Oop Blou Segment om die laaste Geslote Blou Segment bepaal. hier is 'n prentjie wat die segmente verduidelik. Die MACD aanwyser is die 2de aanwyser af en word verduidelik deur die teks op die grafiek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Goed, jy is altyd vergelyk enige oop rooi segment met die vorige gesluit rooi segment en enige oop blou segment met die vorige gesluit blou segment. nou kom die volgende deel. die gebruik van hierdie segmente te handel rigting te bepaal. Eerste ding wat jy sal doen as jy 'n grafiek oop en sit die MACD op is, is om huidige handel rigting te bepaal. Jy doen dit deur die bepaling van die laaste bekende tempo punt met behulp van die MACD deur blou segmente in vergelyking met blou segmente en rooi segmente rooi segmente. Bepaling van jou 1ste handel rigting na die opening van jou grafiek sal jy beide geslote segmente en die oop segment gebruik. Sodra handel rigting word bepaal jy sal dan net vergelyk oop rooi vs geslote rooi en oop blou vs geslote blou. Laat ek verduidelik in 'n foto. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) so. wanneer jy sit op die MACD op jou grafiek vir die 1ste keer, sal jy aflei dat op die oomblik is ons net op soek na 'n kort ambagte. Nog 'n voorbeeld van hierdie met verduideliking kan hier gevind word op post 231 Goed. Noudat ons ons eerste handel rigting bepaal, al wat ons hoef te doen, is in stand te hou hierdie rigting. Onthou asseblief dat noudat ons aanvanklike handel rigting bepaal ons sal altyd slegs vergelyk 'n oop rooi segment met die vorige gesluit rooi segment en 'n oop blou segment met die vorige gesluit blou segment. So sal Ek nou plaas 'n ander grafiek met ons huidige situasie. Ons is tans kort en so totdat ons 'n nuwe hoë, die gedagte is kort om te bly. Ek het die hoë bar van die laaste geslote blou segment gemerk. As die volgende oop blou segment gee ons 'n kroeg wat sluit af met 'n hoër waarde as die bar, dan sal ons begin soek vir 'n lang ambagte, en ons bly lank totdat 'n rooi bar laer as dié laagste bar op die laaste geslote rooi segment sluit. as yo ucan sien ek met 'n rooi horisontale lyn om my te help maklik handel rigting erken. MAXMTFMACDinColor. ex4 4 KB 772 downloads Uploaded 27 Januarie 2009 23:54 Goed, so nou hoop ek ek het voldoende verduidelik hoe ek die bepaling van handel rigting. Ek dink die eerste orde van besigheid is in watter mark te vestig hierdie tipe stelsel beste werke. Toe ek die EA hulle het in die backtester, ek het op visuele modus, en ek het opgemerk iets. Die meeste van die ambagte in die stelsel was teen die heersende tendens. As 'n kers uiteindelik gesluit lank, sou ek hierdie handel geïnisieer wanneer die laer lont is geskep sien, en dit is wat ek glo hierdie stelsel is die beste toegerus vir die vang: die quotretracement wickquot. In plaas van die gebruik van 'n soort van sloerende aanwyser om te probeer bepaal die tendens, Ek stel voor ons gebruik. Hey RR. Ja, ek het al met behulp van MACD Momentum as die filter en dit het goed gewerk. Ek het net nie sit dit in 'n post 1 nie. Ek sal gaan en doen dit nou. Ongeag hoe momentum sê, ons handel. quotKeep jou oë op die helpersquot - mnr Rogers Goed. Ek dink ek het al die reëls wat ek gebruik het in die handel hierdie 'n dgetting die resultate wat ek geskryf het. Ek het geen manier back testing, maar vorentoe toets het tot dusver regtig goed. Ek moet nou gaan en sal nie terug tot later wees. Ek sal terug te kry om later te reageer op my boodskappe. Het jy 'n groot dag handel. quotKeep jou oë op die helpersquot - mnr Rogers Op jou segmente, kan sê jy het 'n blou segment wat 'n hoër waarde as die vorige het, sodat jy is op soek na verlang. dan is die volgende rooi segment breek die lae van die vorige rooi segment, sodat jy nou op soek na kortbroek. Dan die volgende blou segment nie 'n hoër hoë as die laaste blou segment, sodat jy dit ignoreer nie. dan moet jy 'n ander rooi, sodat jy kort verblyf. dan is die volgende blou segment breek die hoogtepunt van hierdie laaste blou segment, maar nie die hoogtepunt van die een voor te breek. Opppsss..I dink ek het vergeet een ding. MACD instellings moet wees 12,26,9. maar ja jy het dit reg, ek het net vergeet om die MACD instellings korrek gee. quotKeep jou oë op die helpersquot - mnr Rogers Damonl, so neem jy ambagte op die 30 in die rigting van die H1 per jou segmente Of is hierdie TF kaarte wat onafhanklik verhandel As van nou, is hulle afsonderlik verhandel, maar dit is iets wat ek soort van gehou het 'n oog uit vir en ek het tot die gevolgtrekking gekom ten minste vir die oomblik dat hulle nie nodig het om in dieselfde rigting. Miskien op die lange duur is dit beter sal wees, maar sonder programmering dit in 'n EA is dit moeilik om te toets om terug te. Definietly iets om 'n ogie te hou oor al hou. quotKeep jou oë op die helpersquot - mnr RogersSlingShot Strategie - 'n Forex Auto-scalper span Produk 2008, 2009 - Alle regte voorbehou. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Alle getoon op hierdie webwerf resultate is hipotetiese, back-toets resultate. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Trouens, daar is gereeld skerp verskille tussen hipotetiese prestasie resultate en die werklike resultate daarna deur 'n bepaalde handel program behaal. Hipotetiese handel nie finansiële risiko behels, en geen hipotetiese handel rekord kan heeltemal verantwoordelik is vir die impak van die finansiële risiko in werklike handel. Alle inligting op hierdie webwerf is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en is nie bedoel om finansiële advies te gee. Enige stellings oor winste of inkomste, uitgedruk of geïmpliseer, nie 'n waarborg verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte, wins of verlies, en stem in om die Forex Auto-scalper span en enige gemagtigde verspreiders van hierdie inligting skadeloos in enige en alle maniere te hou. Die gebruik van hierdie webwerf aanvaarding van ons Gebruikers ooreenkoms. Logo's en handelsmerke is die eiendom van hulle onderskeie eienaars besit.


No comments:

Post a Comment